e-business
Men
 
Jvedelem Partnerprogramokkal


 
zleti lehetsg 0 Ft-bl

http://www.empfehlungsforum.com/vp/15058

http://www.ctc.hu/reg.php?r=2256

 
Keressen pnzt honlapjval!


 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Ltogatk
Induls: 2004-07-19
 
Titkos ajndk

Tellman Knudson: Ok, mindenkit dvzlk a beszlgetsben! Itt Tellman Knudson, s te
most a Listapt Cscskpzs 3. rszn vagy. Ma este az integrcis
marketingrl fogsz tanulni, a „csendes” pnzrl. s tudjtok, amit
most megtanultok, nos, az tnyleg talakt hatssal volt az letemre.
Amikor ezekrl az alapelvekrl s koncepcikrl tanultam, majd
fogtam s alkalmazni kezdtem ket, nem csupn extra jvedelmet
kezdtek termelni nekem azon tl, amim mr addig is volt, hanem
lehetv tettk, hogy folyamatos bevtelem legyen az zletemben,
akr dolgoztam az adott napon, akr nem.
Ezek a leginkbb hatstbbszrz s legerteljesebb technikk s
alapelvek, melyeket az zletedben alkalmazhatsz. s amikor megrted
az alapvet elkpzelst, melyet ma este magtl Mark Joyner-tl fogsz
megtanulni, minden megvltozik az elmdben. Szval minden tovbbi
bla bla s mellbeszls nlkl, szeretnk belevgni s bemutatni
nektek azt a frfit, aki az els e-knyvet eladta a vilgon. Azt az
embert, aki kigondolta a reklmok nyomkvetst. Azt az embert, aki
jra meg jra meg jra az els szm bestseller r. Szeretnm nektek
bemutatni a Simpleology alaptjt s ltrehozjt, Mark Joyner-t.
Mark, itt vagy?
Mark Joyner: Igen, itt vagyok. Ksznm, hogy itt lehetek.
Tellman Knudson: Nagyszer. Nos, ksznjk, hogy itt vagy. Mindig risi lvezet tged
hallgatni a vonalban s tanulni azokrl az elvekrl s technikkrl,
melyeket meg akarsz osztani. Namost, eddig a pillanatig mr
tantottunk az embereknek nhny rdekes dolgot. Mindent tudnak
mr az aranyszably marketingrl, s arrl, hogy miknt hasznljk az
autorespondereket gy, hogy az autoresponder e-mailek jra meg jra
meg jra felcserlgetsvel robotpilta mdjra nveljk a listjukat,
ahogy ez a te tantsaidban is felsznre bukkan az integrcis
marketingben.
Arrl is beszltnk mr, hogy mennyi pnzt lehet csinlni
teleszeminriumokkal, s hogy n magam miknt alkalmaztam az
integrcis marketing nhny alapelvt, ahogyan azt tled tanultam,
pldul a „csinld meg a hzi feladatodat elre” elvet, amivel mr
gyakorlatilag a teleszeminrium eltt pnzt tudsz keresni. Most pedig
itt a lehetsg mindenki szmra, hogy az alapvet elveket megrtse,
teht az integrcis marketing mgtt rejl alapelkpzelseket,
valamint azt, hogy hogyan segthet ez neked egy masszv lista
felptsben, s egy csom pnz tnyleges megkeressben. Hogy
gyszlvn csak el kelljen venni.
Mark Joyner: Rendben van. Nos, gy vlem, hogy egy defincival kellene
kezdennk. Az integrcis marketing kifejezst azrt hoztam ltre,
hogy egy jelensget rjak le vele. Nha maga a kifejezst
sszetvesztik a hasonl hangzs integrlt marketinggel, ami egy
teljesen ms dolog. Msrszt manapsg ezt a kifejezst az emberek
anlkl ktik valamihez, hogy tnylegesen megrtettk volna,
eredetileg mit is rtettem n ez alatt. Ez elg sokszor elfordul a
marketingben. Tudjtok, hogy amikor vekkel ezeltt Rosser Reeves
eljtt az USP tletvel (Unique Selling Proposition vagy Unique
Selling Point - Egyedi Elads Ttele), akkor az, ami az elmjben
volt ezzel kapcsolatban, nagyon is eltrt attl a mdtl, ahogy az
emberek alkalmazzk ezt az elvet napjainkban, s n sem ismerek
mg kt marketingest sem, aki ugyanazon a mdon hasznln ezt a
kifejezst.
gyhogy n elg nagy hangslyt fektetek a meghatrozsok tnyleges
tisztzsra, mivel, ha nem tudjuk, hogy mirl is beszlnk – ha olyan
meghatrozsaink vannak, amik eltr dolgokat jelentenek az
elmnkben, akkor a kommunikcink teljesen flremegy. Tudjtok,
lehetne egy A beszlgetsetek valakivel, mikzben neki meg egy B
beszlgetse van veletek. Mikor a seregben voltam a katonai
hrszerzsnl, a koreai nyelvet tanulmnyoztam, nekik van egy
kifejezsk erre: keleti krds, nyugati vlasz, rted? s ez trtnik
akkor, ha konfliktusba keverednek a dolgok defincii az elmdben.
gyhogy tnyleg tisztzzuk le, hogy mi is ez valjban.
Teht az integrcis marketing egy jelensg, ami mr sokkal rgebben
ltezik, semhogy felcmkztem volna ezzel az elnevezssel. De olyan
mlysgesen erteljesnek talltam, ami igazn mlt arra, hogy
megnevezzk s lerjuk. Kt szintje van. Az egyiket alapszint, a
msikat pedig halad szint integrcis marketingnek szeretnm
hvni. Nagy ltalnossgban az integrcis marketing egy olyan
jelensg, ahol az egyik marketing eljrst beintegrlod egy msik
marketing eljrsba. Krlek, figyeljetek arra, hogy az „eljrs” szt
hasznltam. Idnknt meg tudunk csinlni olyan dolgokat, mint a
mrkk sszekapcsolsa, ahol a sajt cmkdet valaki ms cmkjhez
csapod hozz. Ezt hvhatnd akr integrcis marketingnek is, de ez
nagyon gyenge lenne, nem igaz? n az eljrsra akarok
sszpontostani, mivel az eljrsok azok, ahol a dolgok megtrtnnek.
gyhogy adok nektek egy pldt az alapvet integrcis marketingre,
ami tulajdonkppen meglehetsen elterjedt lett manapsg. Ez olyasmi,
amit Joe Sugarman bartomtl csentem el, aki az infokereskedelem
kitallja, tudjtok, a 800-as ingyenes hvszmok, rendben? Teht,
valaki betelefonl a Kk Kalapkszt Trsasghoz, aminek lenne a
tulajdonosa. Ti srcok, lttatok nhny Kk Kalapkszt
infokereskedelmi adst a TV-ben. Ha betelefonlntok, hogy
rendeljetek egy pr Kk Kalapot, felvennk a rendelst, aztn azt
mondank: „H, szeretne mg egy pr Kk Kalapot a most megrendelt
mell 50% rkedvezmnnyel? Szeretne egyet a nagymamjnak?
Esetleg valakinek most lesz a szletsnapja?” Nem tudnl gy lelpni
a Kk Kalapksztktl, hogy ne kapnl nhny tovbbi ajnlatot a
Kk Kalapokra. Nagyon nehz lenne csupn egyetlen egyet venned,
mivel annyira meggyzek s annyira megknnytik a szmodra, hogy
tbbet vegyl.
Mondok egy msik pldt. Nem azrt, mintha a McDonald’s olyan
egszsges lenne, hanem azrt, mert zsenilis a marketingrendszerk.
Ha bemsz egy Meki-be s rendelsz egy hamburgert, azt mondjk:
„Kr mell slt krumplit?”. Ez az, amit keresztrtkestsnek hvunk.
Vagy ha egy ment rendelsz, akkor megkrdezik: „Szeretn a
szupermrett?”. Ez egy olyan tma, amirl ppen mostanban
csinltak egy nagyon j filmet – ez az, amit plusz eladsnak hvnak.
Na most, ezek mind az alapvet integrcis marketing formi.
Amikor elszr fedeztem fel ezt az elvet messze az e-kereskedelem
kezdeti napjaiban, a mi cgnk volt taln az els, aki ezt el is kezdte
alkalmazni az interneten. Szval az egyik dolog, amit megfigyeltem s
ami tnyleg nagyon fejbe vgott az, hogy fogod magad, feliratkozol a
hrlevelekre, vsrolsz termkeket, s mit mondanak neked az
emberek? Azt mondjk: „Ksznjk, hogy feliratkoztl vagy
ksznjk a megrendelst. Hamarosan e-mailben elkldjk a
rszleteket.” Hirtelen rdbbentem, hogy mennyire nevetsgesen
elvesztegetett lehetsg ez. Valaki odajtt hozzd, felemelte a kezt s
azt mondta: „Nem csupn kedvellek, nem csupn tetszik a
termktleted, de elgg tetszik ahhoz, hogy felvllaljam annak
kockzatt, hogy elhzzam a hitelkrtymat s tkldjem a
kibertren. Ennyire kemnyen zletet akarok ktni veled.” s amikor
k ezt megteszik, tudjtok, mi annyit mondunk: „Ksznm. Tovbbi
szp utat, j?” Ez tisztra nevetsges, nem gy van?
Teht minden amit tenned kell ekkor az annyi, hogy beintegrlod a
sajt egyb ajnlataid valamelyikt a kszn oldaladba. gyhogy ha
egy e-knyvet adsz el nekik – ahogy ezt mi tettk, s volt mg
valamink, amit gy hvtunk, hogy ROI pont keresztrtkests (ROI =
Return of Investment - Befektets megtrlse). Ez olyasmi volt, amit
nagy rszletessggel beszltnk meg a cgemnl, mert ez egyike volt
zletnk alapvet alapjainak. Mikorra kifejlesztettk ezt a ROI-t, mr
meglehetsen jl adtunk el e-knyveket. Tudjtok, az e-knyveknek
vgl is sikere lett. Mert egybknt vekkel ezeltt, ha e-knyvekrl
beszltnk az embereknek, ilyen dolgokat hallottunk, hogy „Soha
senki sem fog e-knyvet venni. Micsoda hlye tlet. A knyveket az
emberek kzbe akarjk venni.”. Azrt hoztam ezeket fel, mert meg
akartam mutatni, hogy az tletek, amiket idnknt eltek trok majd,
gy hangozhatnak, mint ez, s lehet, hogy minden zben ellenttesek
azzal, amit gondoltok, de olykor meg kell ezt tennetek, mivel a
legerteljesebb tletek azok, amiknek a legjobban ellenllunk. Ez nem
mindig igaz, de ltalban vve igen.
gyhogy fogtunk egy ajnlatot a ROI vsrlsi szolgltatsunkbl, s
azt mondtuk: „H, megvetted ezt az e-knyvet, szeretnl egy hnapnyi
ingyenes elfizetst a ROI vsrlsra? s a hnap vgn, ha nem
szaktod meg a szolgltatst, akkor onnantl kezdve egyszeren
kiszmlzzuk azt neked. De ha nem tetszik a termk, brmikor
lemondhatod”. Nos, ez egy csodlatos dolog volt, s addig
finomtottuk, amg az emberek 50%-a, aki megvette az e-knyveinket,
megvette hozz a ROI-t is. s az derlt ki, hogy a legtbb fick meg is
maradt rajta egy ideig. Gondoljatok csak bele egy kicsit. Egyetlen eknyvet
27$-rt vagy 47$-rt adtunk, vagy mennyi is volt az ra, de
utna semennyi pnzt nem csinltunk. Amikor az egsz vgre
odatettk ezt a keresztrtkestst, pusztn a levegbl szedtnk ki
pnzt, vilgos?
Persze, hogy ez nem hangzik tl eget rengetnek manapsg, mivel a
legtbb ember ma mr hasznlja ezt. Az emberek valahogy most mr
rtik ezt, beszlnek rla, alkalmazzk az tletet, finomtjk,
fejlesztenek rajta, s ez csodlatos s nagyszer. De ez mg mindig
csak alapszint integrcis marketing. Na most, amikor a haladszint
integrcis marketing tlete a kpembe robbant, aznap jjel nem
tudtam semmit sem aludni.
Mieltt elmeslnm, hogy mi is trtnt – ok, szval csinltuk a ROI
kereszteladsokat, s az egsz remekl mkdtt, s mi is nagyon jl
reztk magunkat ezzel az egsszel, s aztn lesjtott rm az a villm,
s az zletnk soha tbbet nem volt mr ugyanaz. Egyszeren a
legeslegfontosabb felismers volt, amit ennek a klns zletnek a
trtnelme sorn valaha elrtek, s elrulhatom, hogy letettnk nhny
jelents dolgot az asztalra. Nem akarom a sajt dicsretemet zengeni,
de figyeljetek ide, egyszeren megcsinltunk olyan dolgokat, amik
tnyleg csodlatosak voltak. Volt nhny nagyszer tletnk, amikkel
kirukkoltunk a piacon. Valsznleg ez volt az zletnk legjelentsebb
nvekedsi idszaka.
Na mr most, mieltt elrulnm, hogy mi is volt az, el kell mesljek
egy rvid trtnetet egy kicsi szoftvercgrl, ami az integrcis
marketinget igen rdekes mdon hasznlta, rendben? Ez tnyleg –
nem akarom az idt hzni, csak ezt mg elmeslem, j? Ez a kis
szoftvercg megjelent s volt nhny kis programjuk, amit rtkesteni
prbltak. Egszen jl csinltk. Mindez a szmtgpezs korai
napjaiban trtnt. s megkerestek egy olyan cget, ami szemlyi
szmtgpek gyrtsval akart foglalkozni, rtitek? Megkerestk ezt
a cget, mert hallottk, hogy a cgnek alapveten a gpeiken
futtathat opercis rendszerre lenne szksge, mivel akkoriban mg
nem gy mentek a dolgok, ahogy azt ma megszoktuk. Ez mind
vadonatj.
gyhogy az embereknek olykor klnfle opercis rendszereket
kellett vennik, s semmi sem volt stabil. Ezrt ezek a fik azt
mondtk, „Figyu, neknk van egy opercis rendszernk, amit el
tudnnk adni nektek, igaz? De itt az zlet. Minden ltalatok eladott
szmtgpet ellttok a mi opercis rendszernkkel, viszont
megtartjuk a jogot arra, hogy ksbb frisstseket adjunk el az
embereknek, s ha akarjuk, akkor ezt az zletet ms
szmtgpgyrtkkal is megkthetjk”.
Akkor ez a cg – ez a szmtgpet gyrt cg krlnzett s azt
gondolta, „Mirt is ne? gy rtem, mi mindannyian tudjuk, hogy a
szmtgp zletgban minden pnz a hardverben van”. Na most ez
volt az, amit gondoltunk akkor. Ma mr jobban tudjuk. Most ez gy
hangozhat szmodra taln, mint egy tlagos mindennapi zletkts, de
hadd tltsek be itt egy kis rt, ami ad nmi jelentsget a dolognak. A
szmtgpes hardvercget IBM-nek hvtk. A szoftvercg pedig a
Microsoft volt. s ez az zleti megllapods volt egyszeren a
legfontosabb kataliztor, ami a Microsoftot fellendtette azz, ami ma,
s ltrehozta a legnagyobb vagyont a vilg trtnetben. s ez a
haladszint integrcis marketing egyik pldja.
Mi nem egyszeren csak beintegrltunk egy marketing eljrst a sajt
marketing folyamatunkba. A marketing eljrsunkat valaki ms
marketing eljrsba integrltuk be, s ez a klnbsg risi mrtk.
Na, itt a valdi trtnet, hogy mit tettem. Azt mondtam, „Va,
ajnlhatnm ezt a ROI-t ms emberek eladsainak kszn oldaln”.
s amikor elkezdtk gy csinlni, el kell rulnom, hogy az emberek az
elejn egy kicsit visszautastak voltak, de aztn elkezdtk
megmutatni nekik a szmokat, s kiszmoltuk, hogy 40.000, 50.000,
60.000 dollrt fogunk csinlni nekik havonta szinte a semmibl,
anlkl, hogy brmit klnsebben tennie kellene ezrt. Mindssze
annyit kell csinlnod, hogy ezt a kis kdot beilleszted a kszn
oldaladra, a ltogatk rmozdulnak, s ez volt az, ami fellendtette a
mi cgnk nvekedst.
Tellman Knudson: Igen, ez a lnyeg, itt s most – az els alkalommal, amikor hallottam
ezt a sztorit, tnyleg gy beindtotta s beprgette az agyam, hogy
meg sem lltam j-Zlandig, ahol leltem Markkal, hogy miknt
alkalmazhatnnk ezeket az elveket az n zletemre, s abszolt
csillagszati eredmnyeket hozott azta, hogy elszr bevezettem
mindezt, s azta is folytatom a hasznlatukat. Ezt az egy alapelvet
illeten, minden hten tbb idt szentelnk annak, hogy miknt
nveljk a forgalmunkat s eladsainkat ezzel az elvvel, mint
brmelyik msikkal, s folyamatosan keressk az j, innovatv
mdszereket arra, hogy ezt hasznljuk. Ez ennyire erteljes.
Az egyik dolog, amirl sokat beszltnk az embereknek, az a
hatstbbszrzs, s annak az elve, hogy vgezd el a munkt egyszer,
aztn otthagyhatod, s generlja neked az eladsokat jra meg jra. s
amikor ezt a fajta alapelvet vagy elkpzelst elhelyezed valaki msnak
az eladsi rendszerben, pont ez a kulcs. Mg csak arra sincs szksg,
hogy kikldj mg egy e-mail hradst. Nincs szksged j promci
kidolgozsra, ha ehhez hasonlan cselekszel. Amikor ezt az eredeti
vltozatban, a ROI eladssal megtetted – akkor gy vlem, csodlatos
dolgok kezdtek el trtnni.
Mark Joyner: Nos, ez elkpzels lnyege itt pontosan az, hogy neked tbbet nem
kell rszt venned az eladsi folyamatban. s itt van az is, ahogy ezt
lebontjuk a szmokra, rtitek? Elcspelt marketing kzhely, amivel azt
gondolom, igen kevesen lennnek, akik nem rtenek egyet. Eszerint a
kltsgeket tekintve mrhetetlenl tbbe kerl egy j vsrl
megszerzse, mint eladni valamit egy mr meglvnek. Ebben nincs
semmi eget renget.
Ami az eget renget ebben, az ennek a folyamatnak az egyszerstse,
hogy nem kell kockztatnod elre a pnzedet. Most nhnyan azt
gondolhatjk, hogy az olyan dolgok, mint a partnerprogram megteszi
ezt neknk, s meg is teszi. Nem rossz eszkz. De az a problma a
partnerprogram marketinggel, hogy megkapod ezeket a folytatd
kapcsolatokat, amiket egyfolytban fejlesztened kell. De itt van, hogy
mit csinlsz: a partner marketingedet felprgeted egy kvetkez
szintre, s az egszet beintegrlod olyasmibe, amit ms emberek mr
amgy is csinlnak. s amikor vgeztl ezzel, akkor otthagyod az
egszet, mert addigra mr az sszes energijukat az eladsra fordtjk,
s te jl jrsz ebbl, s k is jl jrnak, mert szinte a semmibl hozol
ltre a szmukra jvedelmet, olyat, ami egyszeren nem ltezett ez
eltt.
Tellman Knudson: Hihetetlenl hatkony. s az egyik lnyeges eleme ennek az, hogy fel
tudod pteni, gyhogy minden hten vagy minden nap egy jabb
integrcis partnert vagy integrcis marketinget adhatsz hozz ahhoz,
amit mr egybknt is csinlsz. Teht ezen a hten tbb pnzt tudsz
keresni, mint a mlt hten, s a jv hten megint csak tbbet, mint
ezen a hten, anlkl, hogy alkalmazottakra, jabb termkre vagy
brminek a piacra dobsra lenne szksged – tnylegesen csak egy
apr tbbletmunka.
Mark Joyner: Tudod Tellman, tkletesen igazad van, s mr olyan sok embernek
elmondtam ezt az elvet, de csak nagyon kevesen voltak, akik rnztek
s azt mondtk volna: „H! Rendben. Arra kne fkuszlnom az
energiimat, hogy ezt csinljam, mert ez tnyleg mrtani sorozatt
vlik, ahogy terjed”. s meg kell mondanom neked, hogy tnyleg csak
maroknyian tettk ezt. Te egyike vagy ezeknek. Nem tudom, hogy mi
az akadly. gy vlem, az emberek egyszeren nem gondolkodnak
elgg hossz tvon. Azt mondjk, „nos, egy 1000 dollros eladst
akarok, most”. Ok, ez rendben van. Csak ppen 1000 kilnyi
nyomst kell alkalmaznod, hogy megkapd ezt az 1000 dollrt most.
n sokkal jobban rlnk 1000 1 dollros eladsi ramlatnak minden
hten, nem igaz? Mert ha ez egyszer megvan, akkor pontosan tudom,
hogy nem kell hozznylnom, csak jn befel, s pl, s csupn
tovbbi, ehhez hasonl kapcsolatokat kell kiptenem.
Tny, hogy az ilyen kapcsolatok nmelyike nem csak egy eladst r el
hetente. Ha van nhny ilyen kapcsolatod, akkor szz s ezernyi
eladsod lehet heti szinten. Az a hozam, amit a Microsoft kialkudott,
kptelen volt, nem? Az IBM-rl beszltnk, a vilg legnagyobb
szmtgpgyrtjrl a szemlyi szmtgpek idejben. Egyszeren
belptek a szemlyi szmtgpek terletre, s kpesek voltak
meglovagolni azt a masszv infrastruktrt, amit felptettek.
Teht n azt mondom az embereknek, „Kss olyan kis zleteket az
integrcis marketing terletn, amik most fedezik az zleted alapvet
mkdsi kltsgeit, rted?” Mert akkor egy igen knyelmes
helyzetben leszel, ahonnan aztn tovbblphetsz, s elkezdhetsz
ltrehozni nhny tnyleg nagy megllapodst.
Tellman Knudson: Pontosan. Pontosan ez volt a helyzet velem is, mivel mi nagyobb
tmeg emberrel dolgozunk, s amikor ezt az elvet bemutattam
azoknak az embereknek, akik jval rgebben benne vannak az
zletben s a marketingben, mint n, akkor azt mondtk: „, te
nagyon brilins vagy! Ez a legbmulatosabb tlet, amit valaha
hallottam.” s mg csak el sem jttem az tlettel. Msrszt persze
lehet, hogy kevesebb emberrel dolgozol – ha ppen most kezdted,
dolgozhatsz kevesebbekkel, akik csak nhny e-knyvet adnak el
hetente vagy naponta, s 10-20 ilyen emberrel dolgozol fokozottan. s
amikor felveted nekik ezt az tletet, llandan azt fogjk gondolni,
hogy te vagy a legfantasztikusabb szemly a Fld sznn, s
knyrgni fognak, hogy mg tbb megllapodst kss velk, mivel
egy csom extra bevtelt generlsz nekik.
Tnykrdsknt mondom, ott van pldul Harris Feldman s Merlin
Holmes a 12 hetes intenzvvel, s Harris ppen most dobott piacra egy
„oldal tolvajt”. s Harris-nek igencsak rdekes tapasztalatai vannak.
Lttam, mit csinltak ezzel a 12 hetes intenzvvel 18 hnappal ezeltt,
mikor elindtottk, s feltnt, hogy nem volt termkk, amit eladhattak
volna. Mark s n pedig ltrehoztunk egy lenygz termket, ami a
futtz marketinget s a szjreklm marketinget hasznlta, ami
egyszeren felpti az zletedet azltal, hogy mindenki rlad beszl,
s szban terjesztik rlad azt, hogy mit is csinlsz. Lttam, hogy
semmit nem reklmoznak vagy adnak el, miutn a ltogatik
feliratkoztak az opt-in listjukra, s gy fogtuk ezt, ami krlbell kt
s fl percnyi munkt vett ignybe az oldalukrl, s nagyjbl 15
percet az n rszemrl, s ez 13 ht alatt tbb mint 80.000 dollr plusz
bevtelt jelentett nekik, s ez nem jtt volna ltre, ha nem hasznltk
volna pontosan ezt az alapelvet.
Mark Joyner: Nos, pontosan. Errl beszlnk: hogyan kell pnzt csinlni a
semmibl. Arrl van sz, hogy tallj egy lehetsget, amirl nem tnt
fel eddig, hogy ltezik, s gy vlem, hogy az emberek nagy rsze
nem veszi szre azt, ami mr amgy rges-rg a rendelkezsre ll.
Nem veszik szre azt, ami ott van a szemk eltt, s amit oly kemny
kzdelemmel prblnak megszerezni – tudjtok, sokkal-sokkal tbbet
kihozhatnnak egy ilyen kapcsolatbl. De itt a lnyeg, ok?
Ez az egsz a kapcsolatokrl szl valamilyen mrtkben. A
vsrliddal meglv kapcsolatod mrtke egyenrtk azzal, hogy
mennyire leszel kpes nekik brmit is eladni a jvben. Elkezdheted
az integrcis marketing megllapodsokat, s knnyedn
megszerezheted a norml, vagy kapcsolt eladsokat, gy van? De ha a
vsrlddal fennll kapcsolatod megromlik, akkor a jvben nem
leszel kpes neki semmit sem eladni, pedig ez az, ahonnan az igazi
profitod jnni fog. s lehet, hogy teljesen boldogtalanok lesznek,
mivel ahhoz a szemlyhez fordultak, aki megllapodott veled az
integrcis marketingben, s most panaszkodnak, rted?
Ne kss addig integrcis marketing megllapodsokat, amg
tnylegesen nincs egy valban szvlyes s bartsgos kapcsolatod a
cggel, vagy nhny dntshozval annl a cgnl, hogy ezt
megtegyk. s hogy valban kitart j kapcsolatokra tegyl szert,
ehhez az kell, hogy tnylegesen nyltan s jl kezeld az embereket. s
itt n nem azokra a mzes-mzos hamis bartsgokra gondolok, amit
egy csom ember nyomat csak azrt, hogy elrjenek egy JV
megllapodst (JV = Joint Venture). n igazi, valdi bartsgokra
gondolok, amik az szintesgre plnek. Tudjtok, szintnek kell
lennetek arrl, hogy mi is az, amit letesztek az asztalra. Ne prbljatok
meg olyasvalakik lenni, akik nem vagytok. Ez egy kicsit amolyan
erklcsi pzolsnak s hordsznoklatnak hangozhat, de ez tnyleg
egyenrtk azzal, hogy mennyire leszel sikeres ezekkel az elvekkel
is.
Tellman Knudson: Tkletesen egyetrtek, pontosan ezt tapasztaltam. Az internet
marketing terletn, fggetlenl attl, hogy mit rulsz, hatrozottan
megvannak azok az emberek, akik jnnek s mennek, s minl
nyltabb s becsletesebb vagy azzal kapcsolatban, hogy miknt
vezeted az zleted, hogy mit rtkestesz, mirt ezt rulod, s tnyleg
csinlsz valamit, amivel trdsz, annl inkbb a j s tarts ton jrsz.
Ez olyasmi, amirl gyakran elfeledkeznek. Ahol az emberek csak egy
kis gyors pnz utn nznek, s ha ez a te motivcid is, akkor sok
szerencst, de fogalmam sincs, hogy milyen messzire is fogsz eljutni
ezzel. Msrszt, ha valami olyasmit prblsz felpteni, ami hossz
vekig, ha nem genercikig ki fog tartani, akkor egy csom pnzt
fogsz keresni idvel. Nem beszlve arrl, hogy senki sem mondja,
hogy ne teremthetnl risi mennyisg pnzt igen gyorsan, mert
teremthetsz.
Pontosan ez ennek az alapelvnek a legjobb rsze, hogy minl
gyorsabban alkalmazod, annl tbb pnzt keresel. s tnyleg
lenygz, ahogy megteremted ezeket a jvedelem ramlsokat, amik
bejnnek, mivel valban – s azt gondolom fik, kezditek ltni, hogy
az aranyszably marketingelv tkletesen az integrcis marketingre
pl azon az alapon, hogy az emberek mr opt-in listn vannak, s
mr bevontk ket egy autoresponder levlsorozatba, s egyszeren
megteremtik a weblapodra irnyul forgalomnak ezt a kiegszt
ramlatt azzal, hogy alkalmazztok ezt. s risi klnbsget
jelenthet ez a jvedelemteremt kpessgedben, nem is beszlve a
klnfle helyekrl, ahov beintegrlhatod a mi termkeinket vagy
msok eladsra vr termkeit kapcsolt eladsokknt, miutn az
emberek mr vsroltak vagy kszen llnak arra, hogy valami
vadonatjat vegyenek.
Ezt az elvet jelenleg is alkalmazzuk, s rengeteget kerestnk vele, – s
mg csak el sem kezdtk eddig igazn. Eleddig ennek az egyetlen egy
gondolatnak az alkalmazsval egyetlen, mr korbban is ltezett
weboldalunkon extra 80.000 dollr jvedelmet lltunk el havonta.
Szval ez egy nagyon okos elv, amivel nem szabad lellni.
Mark Joyner: s csak hadd mutassak r a lehetsgek nhny fajtjra az itt lv
embereknek. Tudjtok, annyifle mdja van annak, ahogy ezt a
cscsszuper elvet alkalmazni lehet. Tudjtok, amikor elmeslem az
embereknek ezt a trtnetet, amit mi a ROI eladsokkal csinltunk, s
nha a Microsoftos sztorit is, akkor egy bizonyos nzpontot kapnak
errl. De ha kiszlested azt a perspektvt, ahogy ezt az egszet
nzed, akkor szreveheted, hogy rengeteg klnbz lehetsg van
mg itt, ami pnzre vlthat. Csak nhny gondolatot szeretnk adni
mind az online, mind az offline vltozatokrl.
Tegyk fel, hogy van egy termked – tudod, egy fizikai termk, amit
te fejlesztettl ki s szeretnd nvelni az eladsokat. gyhogy kimsz
a boltokba, amik rdekeltek lehetnek ennek a termknek az
eladsban. Na most a boltoknak, ha van raktrkszletk, akkor van
bizonyos kockzatuk is, igaz? Mivel azt mondjk: „Nzd, ha n
megveszem ezt a termket s kszleten tartom, ki vagyok tve annak,
hogy be kellett fektetnem ebbe a raktrkszletbe”. Ugyanis ha nem
adjk el azt, akkor az egy risi teher szmukra. Olyan pnz, amit
gyakorlatilag kidobtak, olyan potencilis energia, ami addig nem lett
konkrtan pnzz tve.
gyhogy fogod a termkedet, elmsz ugyanezekbe az zletekbe, s
nehogy ebbe a pozciba hozd ket! Mondd azt, amit n csinlnk: itt
hagynk tt ezekbl nlad, s nem akarom, hogy most fizess
brmelyikrt is, ok? Ha eladod ket, akkor fizess nekem ennyit meg
ennyit, szval azt az sszeget, amit szeretnl belle. Mondd nekik,
fogalmam sincs, hogy mekkora rrsetek lenne ezen, csak egyszeren
mondd nekik ezt az elkpzelst. Azt akarom, hogy ennyit fizessetek
nekem. s ha tbbet szeretnl, akkor beszlhetnk egy kis
raktrkszlet vsrlsrl vagy ppen egy nagyobb mennyisget
hagyok itt bizomnyban nlad. Nos, ha kimentek egy ilyen jelleg
cghez, akkor amit ezzel csinltok annyi, hogy fellltotok egy eladsi
csatornt, ami korbban nem ltezett.
Nos, itt van, hogyan tehetitek ezt mg zamatosabb. Mondhatjtok
nekik, hogy fogjk ezt a termket s csak tegyk ki a polcra s nzzk
meg, mi trtnik, de odamenve hozzjuk csinlhatjtok ezt sokkal
jobban is. Mondhatjtok, „Tudod mit? Idejttem ma, s figyeltem az
rtkestsedet, s lttam, hogyan adod el ezt s ezt. Mit szlnl, ha
azt mondanm, hogy meg tudnm nvelni a bevteleidet extra 500
dollrral naponta csupn azzal, hogy vltoztatok valamin, amit a
pnztrosod csinl?”
Megkapntok a figyelmt. Itt a lnyeg, mi kifejlesztettk ezt a
forgatknyvet. Itt van ez a termk. Itt van, hogy mit szeretnk, mit
tegyl. Minden egyes tranzakci vgn, pontosan akkor, amikor ott
tartasz, hogy lezrd az eladst s tvedd a pnzt, azt szeretnm, hogy
mondd ezt x, y, z. Egy olyasmi forgatknyvvel msz oda, mint:
rdekelne tged ez – s aztn mondasz valami szpet errl vagy
valamit, ami megnveli az eladhatsgot. H, rdekelne ez a krm?
Azt mondjk, tudomnyosan bizonytott, hogy eltvoltja a rncokat.
Szeretnd mg ma kiprblni? Vagy mondhatjtok azt is, „Szeretntek
mg ma minden kockzat nlkl kiprblni? Ha nem mkdne
szmotokra, csak hozztok vissza a tgelyt – brmennyit is
hasznltatok el belle, s mi visszatrtjk a pnzeteket.” Ksztsetek
nhny ehhez hasonl forgatknyvet.
Szval jttk a kiskereskedhz s azt mondjtok, „Itt hagynm a
termkemet bizomnyba. Itt ez a kis szveg szmodra, amit ennek a
termknek az eladshoz hasznlhatsz, s minden amit tenned kell
annyi, hogy megtantod a pnztrosodat arra, hogy ezt elmondja.
Tudom, hogy nincs kapcsolt eladsod jelenleg a vsrlid fel. n egy
kiprblt s jl bevlt kapcsolt eladsi folyamatot adok neked, te meg
kereshetsz tovbbi 500 dollrt – vagy amennyi bevtelt a termketek
neki hoz. Nem ismerek sok kiskereskedt, aki nemet mondana erre
mindaddig, amg a termked az rukszletbe jl illeszkedik, rtitek?
Tellman, kinyitott ez nhny lehetsget az elmdben?
Tellman Knudson: J nhny risi lehetsget felfedett. Szeretnk felhozni egy pldt
errl, ami nem – amely ugyanazt az elvet alkalmazza egy kevsb
koncentrlt mdon, ami rendkvl hatsos egy helyi csontkovcsnak
itt Vermontban. Valami igazn rdekeset csinlt. Azt csinlta, hogy
vgigjrt minden ttermet, minden egyes autszervizt, minden
knyvesboltot – ez a src mindenhov elment, ahol brki is vesz
valamit, s fellltott egy kicsi kartondobozt, valamilyen n kpvel,
amint masszrozzk. s az volt a dobozra rva, „Nyerjen egy ingyen
masszzst,” majd kitltetett veled egy adatlapot, rted? A neved, email
cmed, lakcmed, telefonszmod. Azt rta, „Hetente kihzunk egy
nyertest.”
Nos, amit teszel – szval helyileg mindenhol fellltott ilyeneket. gy
rtem egyben a 3 klnbz helybl, ahov bestlt. Na most, nem
szksges, hogy a legmegfelelbb helyen lltsa fel ket. Annyi
helyen kellene fellltania, ahny helyen igent mondannak, s itt a
lnyeg. Az emberek annyit tesznek, hogy kitltik az rlapot minden
elrhetsgkkel. Beleteszik a kis dobozba, majd visszahvja ket,
s azt mondja nekik, hogy nyertek egy ingyen masszzst. Bemennek,
megkapjk a masszzst, majd azt mondja nekik. „H, kell mg
masszzs vagy csontkovcs kezels?”
s mg csak nem is kellett fizetnie a kiskereskedseknek, hogy ezt
tegye. Ez egy plusz elny a vsrliknak, a lehetsg vagy tlet, hogy
nyerhetnek egy ingyen masszzst. Nagyon okos alkalmazs, s ebben
az esetben mg arra sem kell senkit betantania, hogy mit mondjon.
Csak annyit kell tennie, hogy elhelyezi a kis dobozt a kassznl, ahol
mindenki fizet.
Mark Joyner: gy vlem ez teljesen zsenilis, s szeretnk rmutatni valamire, ami
rdekes lehet az embereknek, rendben? Klnbz mdszerek
lteznek arra, hogy ezt meg lehet tenni. A jellt generl eljrsodat
szinte brmilyen ms eljrsba beintegrlhatod ms emberek cgnl,
igaz? Ez remek. Ez segt abban, hogy egy csom jelltet szerezz.
Szeretnm ezt most egy msik szintre emelni, s csak rmutatni a
klnbsgre. Nos, amit ez a csontkovcs csinl az teljesen brilins az
zletnek, s tulajdonkppen, az szakmjban taln nincs is jobb
mdja ennek. De, itt a lnyeg, rted?
Ha bele tudod integrlni az eladsi folyamatodat valaki msnak az
eladsi folyamatba, akkor elrted a legnagyobb cscsot. Na most, a
legtkletesebb plda, amikor az eladsi folyamat annyira bele van
integrlva, hogy teljes mrtkben szrevehetetlen a vsrl szmra.
Na most, ez az, amit a Microsoft csinlt, mert amikor azokban az
idkben vettl egy vadij szmtgpet, akkor teleptett szoftverek
nlkl kaptad meg. Valjban, mg ma is gy zajlik. Tudjuk, hogy ez
egyike azon raknak, amit meg kell fizetned a gprt, de ez egy
annyira beleptett rsze a folyamatnak, hogy mg csak eszedbe sem
jut rajta gondolkozni, nem igaz?
Mg csak nem is annak krdse, hogy „Akarod, vagy nem? Hanem
melyik verzit szeretnd?” Na most, ez az, amit a Microsoft tett . De
nem csak ezt csinltk, hanem gondoskodtak rla, hogy a csatorna
nyitott maradjon. Szval csak megmutatom nektek emberek a
klnbz szinteket, amiket itt hasznlhattok Ezek mindegyike halad
szint integrcis marketing s mindegyik egy szinttel feljebb megy.
Tudod, hogy az egyik az, hogy beleintegrlsz valamilyen lazn
kapcsold reklmot abba, amit csinlnak. Ez ennek egy nagyon
alacsony szintje. A msodik az lenne, hogy beleintegrlsz valamilyen
jellt generl eljrst. A harmadik, hogy beleintegrlsz egy jabb
eladsi folyamatot. A negyedik, hogy beleintegrlsz egy rejtett eladsi
folyamatot az egsz eljrsba. Mindegyik, ahogy felfel haladunk a
skln egyre hatsosabb s hatsosabb lesz.
Tellman Knudson: Pontosan ezt lttam. Szval, amikor arrl beszlsz – pldul egy
ajnlatot integrlsz – ha egy online modulrl beszlnk – egy ajnlatot
integrlsz egy ksznoldalba, n a sz szoros rtelmben dollrok
szzezreit kerestem gy – dollr szzezreket automatikusan abbl,
hogy egyszer ajnlatot helyeztem el a ksznoldalon.. Mihelyst az
emberek vesznek valamit valaki mstl, megkapjk az ajnlatot, hogy
vegyenek valamit tlnk.
Most mr tudom, hogy rengeteg klnbz mdja van, hogy csinljuk
ezt, s ezt Mark-tl tanultam, s ennek eredmnyekppen, azonnal
megtettem ezt ms emberekkel is, Mark-ot belertve. s ami vgl
trtnik, hogy nhny lenygzen hatalmas dolog kezd beindulni s
trtnni, mivel olyan helyeket tallhatsz az integrcira, amikrl
msok mg ha tudnak is, akkor is tsiklottak fltte s hajlandak
lesznek „igent” mondani, csak azrt, mert rmutatsz erre nekik. s ez
egy nagyon okos alapelv.
Mark Joyner: Igen. Amg belevsed magad a fejkbe – tudod, amikor odamsz
hozzjuk, s bemutatod az ajnlatodat nekik – termszetesen mutasd
meg, hogy mirt ri ez meg szmukra. s ha ezt nem teszed, akkor az
emberek azt fogjk krdezni, „Nos, rendben. Mirt tegyem ezt? Nem
rzek semmilyen ksztetst erre, hogy ezt tegyem.” Ezrt mondjk
mindig a marketingesek, hogy mindenkinek az elmje egyetlen
rdillomsra van hangolva, s ez a rdilloms a MMEN „Mirt
ri ez meg nekem?” Az emberek folyamatosan a sajt szemlyes
rdekeikre koncentrlnak.
Na most, amikor megktttk ezeket a megllapodsokat a ROI pont
keresztrtkestsre – amit akkoriban csinltam -, egy ktszemlyes
marketing osztlyom volt. Teljesen tapasztalatlanok, de igazn
tehetsgesek voltak, azonban nem igazn vettk szre a lehetsgeket.
Aztn ellltam nekik ezzel, de nagyon negatvan fogadtk. „, nem
hiszem, hogy ezt brki is meg fogja csinlni. Mirt tennk meg ezt
ezek az emberek rtnk?” s azt gondoltam elszr is, hogy helytelen
a hozzllsotok. Mirt tennk ezt rtnk? Mirt tennnk mi ezt rtk?
Szvessget tesznk nekik, nem igaz?
Aztn felhvtak pr embert, de elg pocskul csinltk, majd vgl az
egyik eldobta a kagylt, majd azt mondta: „Ez egy hlye tlet s nem
megynk ezzel semmire.” Erre n: ok, itt az ideje, hogy megejtsnk,
ahogy a hadseregnl is hvtuk, egy „Gyere Jzushoz” beszlgetst. A
gyere Jzushoz beszlgets alapveten az, amikor bementek egy
szobba, becsukjtok magatokra az ajtt, s ha ordtoznotok kell
egymssal, akkor ordtoztok egymssal, de kiteszitek a krtyitokat az
asztalra s tnyleg komoly dolgokrl beszltek. Rendben, mi nem
mentnk egy zrt szobba. Nem hiszem, hogy ez egy olyan j tlet, de
kimentnk egy kis parkba azokkal a srcokkal.
Vgl, mindegy mit mondtam nekik, nem tudtam rbrni ket, hogy
fellkerekedjenek az ellenvetseiken. Azt mondtam:”tudjtok mit,
srcok? Ha bemegyek, s ezeknek a megllapodsoknak az egyikt
egyetlen telefonhvssal nylbe tudom tni most rgtn, akkor
visszajttk ezen dolgozni s nem okoztok nekem tbb fejfjst, s
bejttk s lezrtok nhny eladst?” s azt feleltk: „Rendben,
bizonytsd be!” Szval egy kiss megkevertem a paklit. Felhvtam a
srcot, akirl gy gondoltam, elfogadja ezt – egybknt nincs semmi
rossz abban, ha az alacsonyan lg gymlcst szedjk le. Attl mg
gymlcs, csak alacsonyan lg s knnyebb megszerezni.
Szval felhvtam ezt a haveromat, akirl tudtam, hogy belemegy, de
kitalltam valamifle zleti fogst ott helyben, s azt mondtam: „H
ember, hny eladsod van naponta?” Azt mondta: „, van elg” –
akrmennyi is volt. Ott volt az asztalomon az a kattog kis
szmolgp. Szval elkezdtem kattogtatni, kattogtatni, kattogtatni –
tudod, amikor hallod, hogy szmolok vele. Azt mondtam: „Rendben.
Tudod mivel foglalkozunk mi itt?” – Elmagyarztam neki az
elkpzelsemet. Azt mondtam. Az emberek 50%-t, akik megveszik
valamelyik msik termknket, rvesszk, hogy ebbe belemenjen.
Legynk konzervatvak, s mondjuk, hogy csak 10%-t tudod rvenni.
Szval beptygtem 10%-ot, majd azt mondtam: „Rendben. A
jutalkod ebbl ennyi lesz.” Betttem a gpbe, s hallhattad volna,
ahogy a kerekek forognak a fejben, nagyon drmai volt, s azt
mondtam: „Rendben ennyit fogsz havonta keresni, s most talljuk ki,
hogyan fogod ezt havonta nvelni.” Megmutattam neki, hogy a hnap
vgn, ennyit meg ennyit fog keresni. Tegyk fel, hogy ezeknek az
embereknek a fele kiszll. Megint katt-katt – kiszmoltam. Azt
mondtam: „Szmoljuk ki, mennyit fogsz gy keresni havonta az v
vgn, s a szm krlbell $45. 000 volt.”
s tudod mit? A src tnyleg megtette. Ez nagyon vicces. tnyleg
elkezdett ennyi pnzt keresni az v sorn, mert nhny igazn rdekes
dolgot csinltunk, amit nhny msodperc mlva el is mondok. De ez
a kis zleti fogs nagyon fontos volt, mert emiatt harapott r az a
szemly arra az tletre. Amint a srcok lttk, hogy megcsinltam,
tudod, lehajtott fejjel mondtk, hogy: „Sajnljuk.” Erre n: „Ok,
rendben. Csak gyertek s kezdjtek ti is csinlni.” s el is kezdtek
nhny zletet nylbe tni, rted?
Na most, az riember, akivel ezt csinltam, annyira rkapott erre, hogy
elkezdett $1-os termkeket ltrehozni, kizrlag azrt, hogy
beintegrlja a mi keresztrtkestsnket annak a ksznoldalba. s
ezrt tartott neki mindssze 6 hnapig, hogy valjban elrje a tlnk
kapott $ 45. 000-os havi jutalkszintet.
Tellman Knudson: Ez igen! Elkezdett $1-os termkeket ltrehozni, majd piacra dobta
azokat az $1-os termkeket a sajt listjn, vagy ms klnbz
forgalom-generl mdon.
Mark Joyner: gy van. Lenygzen csinlta.
Tellman Knudson: Nagyon rdekes. Ez teljesen j tleteket adott nekem. Nem hiszem,
hogy valaha hallottam errl az $1-os termk dologrl. H! Kirly!
Most beszljnk az integrcis marketingrl s arrl, hogy ennek
hasznlatval hogyan ptsd fel a listdat. Beszlgessnk nhny ms
mdszerrl, hogyan tudnk az emberek az integrcis marketinget
kifejezetten a sajt listjuk felptsre hasznlni, klnsen, ha csak
most kezdenek neki. Ha az emberek ppen csak az els squeeze
oldalukat (nevek s email cmek megszerzsre szolgl „rszort”
oldal) teszik fel, akkor ppen hogy belekezdtek a forgalom
irnytsnak nhny formjba – gy rtem, szerintem az integrcis
marketing a ltez legjobb s legmagasabb minsg formja a
forgalomnak.
Szval, ha csak ma kezdenl, Mark, nem lenne listd – mondjuk
termked sem lenne. Csak valaki msnak a termkt vagy valamilyen
szellemi termket vagy egy viszonteladi jog termket vinnl piacra.
Tudsz eleget, hogy feltegyl egy squeeze oldalt. Erre megtantottak, s
arra is, hogy ez milyen fontos, s dolgozol rajta, s sszeraktad az
oldalad. Hogyan alkalmaznd az integrcis marketinget kimondottan
listaptsre?
Mark Joyner: Nos, elszr is azt mondanm, csinljuk gy, ami teljesen tugorja a
squeeze oldalt. Tudod, menj oda valakinek a squeeze oldalra, s
mondd azt, hogy: „H, zletelni akarok veled. Szeretnk egy kis
piplhat dobozkt berakni a squeeze oldaladra, ahol valaki azt
mondhatn, „H, szeretnl ide is feliratkozni?” Majd ezt mondod
nekik: „Minden nekem kldtt e-mail cmrt fizetek neked $1-t, de
csak akkor menjnk ebbe bele, ha ez a te opt-in feliratkozsi
arnyodat egyltaln nem cskkenti. Szval csinlj egy megosztott
tesztet piplhat dobozkval s anlkl, majd mondd: „Figyelj, itt egy
vadonat j bevtelforrs szmodra.” Csupn ezzel, j jelltekre s j
bevteli forrsra teszel szert, anlkl, hogy brmiben krostand a
jelenlegi rtkestsket.
Tellman Knudson: Szuper. s annak az egyik mdja, hogy mindezt simn megtehesd,
olyasmi, amit gy hvunk, hogy ko-regisztrci, ami itt van s elrhet
nem csak azrt, hogy megtanuld, hanem hogy csinld is. Vannak teljes
ko-regisztrcis hlzatok olyan emberekkel, akik mr kszen llnak
s vrjk, hogy effle dolgokat csinljanak.
Mark Joyner: gy van. Rengeteg ember van odakint, akiket rdekelnek az effle
dolgok. Vannak cgek is, akiktl vsrolhatsz ilyen jellteket. Ez csak
a sok klnbz lehetsg egyike. Tudod, vekkel ezeltt volt, amikor
elindtottunk egy Stark Laze nev cget, amely az els futtz
forgalompt rendszert hasznl cg volt az Interneten. Emlkszel, az
embereket tantottam, amikor bezrtam a rgi marketing cgemet. Azt
mondtam: „A modell, amit a Stark Laze-zel hoztunk ltre szinte
brmire alkalmazhat. Csak annyit kell tenned, hogy kicserled a
reklmozs kzbestsi mechanizmust.
Elmondom, hogy is mkdtt. Alapveten, valaki feliratkozott a Stark
Laze-re, mi adtunk nekik – ahogyan az emberek most hvjk –
„egyszeri ajnlatokat”, ami tulajdonkppen csak egy keresztrtkests
valami sztnzvel, hogy most azonnal vsroljanak, vagy nem fogjk
ltni ezt az ajnlatot tbb. Aztn rvesszk ket, hogy legyen a Stark
Laze a kezdlapjuk, mert amikor az emberek megjelentettk a Stark
Laze kezdlapjukat, akkor reklmkrediteket gyjtttek. Aztn ha ezt
elmondtk a bartaiknak, akkor minden alkalommal, amikor a bartaik
megnyitottk a kezdlapjukat, ugyancsak reklmkrediteket kaptak
utnuk, s ily mdon mindenki rszeslt a forgalombl.
s a kvetkez lpsben azt mondjuk nekik: „Nos, mondd el hrom
bartodnak.” Majd azt mondjuk nekik: „H, itt van nhny ismertets
a Stark Laze-rl, amit kikldhetsz az embereknek s nhny cikk, amit
hasznlhatsz, hogy a Stark Laze-rl beszlj.” Tulajdonkppen egy
tkletes kis rendszert adtunk oda nekik. Ez volt – azt hiszem 1998-
ban. Egy tkletes kis rendszer volt arra, hogy magt a rendszert
promzza, s ezzel az valjban magtl nvekedett.
Na most, ezt azrt hoztam fel, mert nhny ember ugyanezt a modellt
kezdte hasznlni, miutn elmondtam nekik – azt mondtam: „Figyelj,
csak vltoztasd meg a reklm kzbests mechanizmust.” Azon az
oldalon a reklmok kzbestsi mechanizmusa a kezdlap volt. Valami
mssal rukkoltunk ki, amit „kilpsi sztkrtlsnek” hvtunk, ahol
pont ugyanazt a dolgot csinltuk, de a reklmok megjelenst
kicserltk kilpskor felugr ablakokra – valami, amit manapsg
nem csinlnk, mert gy vlem a bezrsnl felugr ablakok
klnsen idegestek. De nhnyan azt mondtk: „Rendben, Mark,
rtem. Ugyanezt fogom tenni, s kicserlem az opt-in-jaimat.”
gyhogy az emberek elkezdtk ezt csinlni. Valjban, azt gondolom
te is futtatsz egy ehhez hasonlt jelen pillanatban. Taln a List Hero
nem egy az egszhez hasonl dolog?
Tellman Knudson: Igen. A List Hero pont ilyen. Ugyanarra az alapelvre pl, s
valjban ez egy ltalunk ptett ingyenes ko-regisztrcis hlzat, s
tbb szz feliratkoz jelentkezik erre minden egyes nap. Ugyanakkor
a felhasznlink mind szintn kapnak feliratkozkat ugyanabban az
idben. Ez egy nagyon okos rendszer.
Mark Joyner: Nagyon okos. s ez ppen csak hogy el kezdi feltrni a lehetsgeket.
gy rtem foghatod az integrcis marketing fogalmt s
alkalmazhatod az olyan futtz marketing tletekben, mint ez. gy
rtem az a kis modell, amit az elbb elmagyarztam neked – gy
rtem mr annyi ember csinlta, hogy mr szinte szabvnny vlik,
amit egy csom ember ms nevek alatt csinl. De igen, az alaptlet.
Ha az integrcis marketingen keresztl akarod felpteni a listdat,
csak kezdj el gy gondolkodni. Hogy tudok olyan embereket tallni,
akik mr eleve az irnt rdekldnek, amim nekem van?
Na most, „A nagyszer kplet” cm knyvemben tbbfle mdszert
is bemutatok, hogy hogyan talljunk kihezett tmegeket. s olyan
mdszerrl is beszlnk, mint az elveszett tmeg megtallsa. Vannak
odakint olyan tmegek, akik azt akarjk, hogy rjuk talljanak,
anlkl, hogy igazbl tudnk, hogy ezt akarjk. Mondok egy remek
pldt az Interneten. Vannak ezek a mindenfle kzssgek, ahol az
emberek lgnak s beszlnek dolgokrl. Le lennl nygzve ezektl a
csoportoktl, melyeknek nincsen semmilyen eladni val termkk
vagy brmi, amit pnzz tehetnnek, kivve egy kis Adsense bevtelt.
Teht, tudod, amit mondank az az, hogy menj ki s tallj ilyen
kzssgeket, mert ezek a srcok azok, akik igazn megrettek a
pnzcsinlsra. Ha valami olyasmit mondanl nekik, hogy – nem is
kellene fizetned nekik egy dollrt sem, csak azt mondand: „Adj egy
elfizett, s amikor az az elfizet vesz tlnk brmit a jvben,
akkor abbl neked jutalkot adunk.” Teht ezzel te lehetsges bevtelt
szerzel nekik. Nem kell befektetned semmit, amg tnylegesen pnzre
nem tettl szert.
Tellman Knudson: Igen. gy rtem – s egyszeren csak tirnytod ket a
partnerprogramodon, s ez nagyon knny. Ez az egyik dolog, amit
megcsinlunk az egsz figyelemhinyos kzssgben. gy rtem,
tonnnyi figyelemhinyos weboldal van odakint, akik nem rtik az email
marketinget, nem rtik milyen rtkes is listt felpteni, s mg
ha meg is prblod megtantani nekik, nem csinljk.
Szval ez az egyik dolog – elszr nagy frusztrci volt, igaz?” Majd
azt mondtam: "Nos, kitarts, ez taln nem is akkora csalds. Mirt
nem ltjuk, hogy odatehetjk az opt-in szvegdobozunkat az
oldalukra, belegetve az partnerazonostjukat pontosan abba, amit
csinlunk s hipp-hopp, azonnal extra 100 feliratkozd van nhny
nappal ezutn, hogy nhnyat sszeraktl ezekbl az oldalakbl. s
100 elfizett hozzadni naponta az j dolog.
Mark Joyner: gy van.
Tellman Knudson: Az iparg tlagban, elfizetknt $1-t keresnk havonta, igaz?
gyhogy 100 elfizet naponta szorozva 30 nappal, ppen most adtl
hozz havi 3000 dollrt a havi bevteledhez. Kt hnap alatt ez mr
6000 dollr.
Mark Joyner: Ha ezen a mdon teszed pnzz, akkor gy van.
Tellman Knudson: Pontosan, brmik is a szmaid. Ez egy nagyon erteljes koncepci. s
ismtelten mindez azon salapszik, amit az emberek mr amgy is
csinlnak. Mr van forgalmuk, s mr eljutottak oda, hogy nem
konvertljk t elgg, azon a mdon, ahogy tehetnk, s egyszeren
rcsatlakozol erre, s ezekkel dolgozol.
Mark Joyner: Ez gy van. s gondold csak meg, hogy ezt nem a keres motorok
forgalmra val csatlakozssal red el. Valjban olyasmire
kapcsoldsz r, ami sokkal erteljesebb a keres motorok
forgalmnl, mivel azok nem mindig adnak tkletes eredmnyeket,
igaz?
A Google hihetetlenl j munkt vgez abban, hogy nagyon j
eredmnyeket adjon. De, azt mondhatnnk, hogy a Google az
rdeklds szerint clozza meg az eredmnyeket. Tudod, ezeket az
embereket tnyleg rdeklik az ezst szerkentyk, de vajon tudjuk mi
azt, hogy venni szeretnnek-e egy ezst szerkentyt? Lehet, hogy csak
egy iskolai dolgozathoz vgeznek kutatst.
Teht a keres motorok forgalma nem megy t a minsts ms
rtegein. Taln nincs pnzk megtenni ezt. Taln nem k a
dntshozk, igaz? De az integrcis marketinggel keresztlmentl az
sszes egyb ilyen dolgon. Keresztlmentl minden lehetsges
szrrtegen, amg el nem rsz az elsdleges clhoz – a jelltkeress
legvgs formjig, ami a legtkletesebben minstett minden egyes
lehetsges mdon.
Tellman Knudson: Lenygz. Teht Mark – gy rtem vannak – valsznleg hossz
ideig tudnnk mg beszlni az integrcis marketingrl, s a hvs
legvgn, szeretnk egy kis krdezz-feleleket csinlni, ha van r egy
kis idd.
Mark Joyner: Termszetesen.
Tellman Knudson: A nagy dolgok egyike, amit igazn fontosnak tallok, amikor az
integrcis marketingrl van sz, s igazn megmozgatjk a dolgokat,
azok a nagy letmadsok. Az egyik dolog, amiben mostanban volt
alkalmam rszt venni, az egy rendszer, amit 7 napos zleti fordulatnak
hvnak, ahol nhny lenygz dolgot csinltunk, mind az n
zletemnek, s mind a tbbi embernek, aki rszt vett benne.
Megtanultuk, hogyan indtsunk be igazn egy zletet, s profitljunk
magasan belle rekordid alatt. Tudom, hogy amikor az emberek
elkezdik pteni a listikat, alapveten azok az emberek, akik
sikeresek, igazn sebesen haladnak s gyorsan egy csom dntst
hoznak meg, s tnyleg nagyon gyorsan rengeteget fejldnek. El tudsz
neknk mondani valamit errl?
Mark Joyner: Persze. Itt van az a dolog, amirl az egsz beszlgets alatt szt sem
ejtettnk, s nhny hallgatnak fogok beszlni, de valjban az
emberek tbbsgnek, akik most figyelnek, egy prbeszd megy a
fejben, aminek nem kpesek hangot adni, amitl egy kicsit
knyelmetlenl rzik magukat. s tudod, mi ez?: Ez mind remekl
hangzik, de tudod mit? Mr azrt megszenvedek, hogy az zletemet
ezen a hten letben tartsam. Rendben. Hogyan sszpontostsam az
energimat olyasmire, mint az integrcis marketing, ami csak nhny
ht vagy hnap mlva fizetdik ki, amikor nekem most rgtn kne
egy kis pnz a zsebembe, msklnben nem lem tl. Ez az a
prbeszd, ami mindig lejtszdik a legtbb zlettulajdonos fejben,
igaz?
Na most, a 7 napos zleti fordulat csomag, ennek az egsznek az a
szndka, kibillentsen tged ebbl a gondolkodsbl. Kpzeld csak el,
hogy ebben a pillanatban olyan helyzetben vagy, ahol kszpnz
problmid vannak, mikppen ez a legtbb zletben folyamatosan
van, ilyenkor egyszeren kptelen vagy mg csak gondolni is nagyobb
s erteljesebb behats stratgiai elkpzelsekre, mert annyira az itt
s most pnzre fkuszlsz. Ez olyan, mint ha elkpzelnd magad egy
csnakban, s valaki azt mondan: „H, a tvolban van a Paradicsom.
Csak annyit kell tenned, hogy odanaviglsz.” s a csnak sllyed, te
mered ki belle a vizet, s azt gondolod: „Tudod mit? El sem tudok
rni a kormnyrdig, hogy odanavigljam ezt a szemetet, mert
prblom kimerni a csnakbl a vizet, rted?”
Szval itt van, mit kell tenned: nagyon gyorsan ki kell kanalaznod a
vizet, eldugaszolni a lyukakat, aztn elrsz a kormnyrdig, s
elnaviglod a csnakot a Paradicsomig, s ez az, amit a 7 napos zleti
fordulat csomag megtesz az emberekrt. Amit mi a 7 napos folyamat
alatt csinlunk az az, hogy elszr rvesszk az embereket, hogy
felismerjk s beazonostsk azokat a mdozatokat, ahogy elvreztetik
az zletket. Ok? Meregetheted te tovbb a vizet a csnakbl, de ha a
vz folyamatosan bemlik, rted, akkor igazn gyorsan kell kimerned
azt, hogy aztn eldugaszolhasd azokat a lyukakat. Szval mi
rvesszk az embereket, hogy nzzenek r az zletkre. Az zletednek
vannak lyukai. Minden zletnek vannak. Jelenleg is vrzel.
Nemcsak bemegy a vz a csnakodba, amit teszel az az, hogy elvrzel
az id, az energia s pnz tekintetben olyan dolgokon, amik krt
okoznak az zletednek. Ha az zleted tlagkltsge $20,000 havonta,
akkor az azt jelenti, hogy ktszer olyan kemnyen kell dolgoznod,
hogy feltrj, mint ha az tlagkltsged $10,000 havonta, rted? Na
mr most, ennek az tlagkltsgnek a nagy rsze felesleges. Nem csak
a pnzgyi tlagkltsgrl beszlek, jra kihangslyoznm, az id- s
energiakltsgrl is beszlek. Olyan dolgokra vesztegetjk az idnket,
amik nem hoznak eredmnyeket. Olyan dolgokra pazaroljuk az
energinkat, amik nem hozzk meg az eredmnyeinket. Valjban,
nha olyan dolgok szvjk el az energinkat, amiknek egyltaln nem
kne az letnkben lennik.
Teht az els napon ezt tesszk – a 7 napos folyamatban, s ez nagyon
intenzv, nagyon gyors, s nagyon hatsos. Nekillunk s
vgigvisznk olyan folyamatokon, ahol azonostani tudod mindezt,
rted? Majd a msodik napon, tudod mit fogsz tenni? Kimsz s vgsz
s getsz. Ha vannak kiadsaid, szmlid, amikrt rjten sokat
fizetsz, de nem hoznak vissza semmit az zleted szmra, azokat
kivgod. Ha vannak dolgok, amik felemsztik az iddet, megmutatjuk,
hogyan ismerd fel ezeket, majd cserld ki ket egszsgesebb
dolgokra. s ha mr azon a ponton vagy, ahol tartozol valakinek, s
ktsgbeejt a helyzeted, mi megmutatjuk, hogyan trgyalj a
hiteleziddel.
Mg egy tartozs kikszbl csomagunk is van, ami rsze ennek az
egsznek, az olyan emberek szmra, akik ebben a nehz helyzetben
vannak. Szval az tlet az, hogy minden ilyen dolog, az sszes pnz,
az sszes id, az sszes energia, amit kidobsz az ablakon, mindaz a
stressz, ami felgylemlik az agyadban, megakadlyozza az agyad
mkdst, pontosan azrt, mert ez trtnik. Ez olyan, mintha kis
programocskk futnnak a httrben. Az sszes ilyen dolgot ki kell
kapcsolnod. Ez az, ami az els kt napban trtnik. Ha ezzel megvagy,
akkor megtantjuk neked a kszpnz befecskendezsi kldets
formult.
Szval van neknk ez az okos kis kplet, amivel elhozakodtunk, a
PMCFT kplet, ami tulajdonkppen belvi neked azt, hogy hogyan
tegyl szert pnzre. Na most voltak srcok, akik bejttek ebbe a
folyamatba. Volt egy ksrleti nyl nev programunk olyan emberek
szmra, akik mindenki ms eltt vgigmentek ezen a programon.
Volt egy iskolai tanrunk, aki $400-t keresett havonta, s tnyleg
kszkdtt az online zletvel. Az els hten hromszor annyit
keresett. Volt egy n, aki soha mg csak bele sem kezdett az zletbe.
Bejtt, s mg azon a hten megvolt az els pr eladsa, mert mi
rvettk, hogy erteljes s koncentrlt lpseket tegyen a megfelel
dolgokban.
s az elkpzels az, hogy mi azt akarjuk, hogy az emberek a
ktszerest keressk meg a havi mkdsi kltsgeiknek a kszpnz
befecskendez kldetsek rvn, mert akkor tudni fogjk, hogy mire
kpesek. Akkor megengedhetik maguknak azt a luxust, hogy el
kezdjenek rnzni az olyan dolgokra, mint az integrcis marketing,
de amellett olyan dolgokra is tudnak koncentrlni, mint a stratgia s a
felcmkzs, amivel igazn hosszan tart hatst rnek el az
zletkben. De ha nem tudjk magukat ebbe a tudatllapotba hozni,
akkor nagyon nehz ezekre a dolgokra gondolni. Taln a nehz egy
enyhe kifejezs. Taln lehetetlen is, mivel nincs meg az idd s az
agyi kapacitsod hozz.
Tellman Knudson: A rendszer s az elkpzels, amit Mark ltrehozott a 7 napos zleti
megfordts csomagjval. Megvolt a lehetsgem, hogy
megtapasztaljak nhny dolgot, amirl Mark beszlt most, mg a 7
napos zleti megfordts csomag indtsa eltt. Majd szemlyesen
vettem rszt a ksrleti nyl programban, amirl Mark az imnt
beszlt. Azon keresztlmenve – tudom, rltsgnek hangzik, de a sz
szoros rtelmben 30,000 dollrt takartottam meg extra havonta a
kltsgeimbl.
Namost, ha ez akkor trtnik, amikor elszr kezdtem, akkor havi
$2,000 vagy havi $1,000 lett volna, amit ki tudok kszblni a havi
kiadsaimbl azrt, hogy be tudjam dugaszolni azokat a lyukakat,
majd megforduljak s megtanuljam, hogyan teremtsek gyorsan s
knnyen magas szint jvedelmet a pnzfecskendez mdszerekkel.
Szerencsre, minden egyes dolog, amit a listapt hrmasban tanultl,
mindegy hogy az aranyszably marketingrl beszlsz, vagy a
teleszeminriumok illetve teleszeminrium-sorozatok
felhasznlsrl, mind remek pldk a nagy sebessg pnz
befecskendezsre.
Vagy ha az integrcis marketing alkalmazsrl beszlsz,
tulajdonkppen a dolgok nagyon gyorsan s rvid id alatt trtnnek.
Alkalmaztam egy pnz befecskendez mdszert az egyik ultra
marketing maraton nev termknkn. s ez a mai napig tbb mint
$100,000-t termelt abbl a kicsi projektbl, ami a program alatt folyt.
Nagyon erteljes, s magasan jvedelmez, ha alkalmazod azt, amire
Mark itt megtant.
Mark Joyner: Had mutassak r az embereknek, hogy ebben mindent megmozgatunk.
gy rtem megmutatjuk az embereknek, hogyan hozzanak ltre
termkeket a semmibl, hogyan termeljenek profitot a meglv
termkeikkel. Vannak msolsi kpleteink is. Mike Morgan jtt be –
Mike Morgan egy milli dollros szerzi jogvd. Milli Dollros
Mike-nak (Million Dollar Mike) hvjk. Olyan kpleteket s smkat
adott, amikbe tulajdonkppen csak bekapcsoldsz, s lemsolod, majd
eredmnyeket hoz. Valjban egy csoman, akik rszesei voltak a
korai programnak, csak a msolhat smkat hasznltk, melyeket
Mike adott nekik az egsz rendszer rszeknt, s ezek hasznlatval
nagyon gyorsan vratlan nyeresget termeltek.
Teht, amire r szeretnk mutatni, az az, hogy nagyon furcsa lenne
olyan termket eladni, amit arra terveztek, hogy kihzza az embereket
egy nehz zleti helyzetbl, s egyttal elre krni tlk pnzt. Ha ezt
tennm, az nem igazn venn figyelembe az emberek vsrlsi
hajlandsgt. Amit tettnk, az az volt – figyelj, ezt fogjuk csinlni, 7
napig nem fogunk fizetst kvetelni. Azt szeretnnk, ha az egszen
ingyen mennl keresztl. Nem akarunk egy fillrt se elre, majd ha
mindez megtrtnt, rendben, fizetned kell, de ha nem, nem kvetelnk
semmit.
Van egy 24 rs l vevszolglati rszlegnk. Ezek a srcok
majdnem azonnal vlaszolnak az embereknek, legtbbszr, ltalban
egy rn bell. Nhnyan 6 s fl napig hasznltk, s elkldtk a
vevszolglatunknak, hogy: „H, rvnytelentstek.” k
rvnytelentettk is, s ennyi volt, nem kellett egy fillrt sem
fizetnik, mgis a teljes haszonra szert tettek. Tudom, hogy gy
kockztatunk, de ez egy olyan kockzat, amit vllalnunk kell. De ha
van egy remek termked, akkor kockztatni fogsz, mert tudod, hogy
az emberek teljesen el lesznek ragadtatva tle.
De szeretnk egy picit tbbet tenni. Azt szeretnm, hogy mindenki
menjen az overcomeeverything.com/turn oldalra – ez a mdja a
megfordtsnak. Menj fel r s kezd el a 7 napos ingyen prbaidt, s
mg nem kell ma fizetned. s itt van, hogy mit szeretnk mg.
Meggyztem errl Tellmant. Tellman ma este mr emltette ezt a
termket. Ltrehoztunk egy termket, a futtz marketing csomagot.
Mg sosem raktam ssze egy formatervezett termket, ami a futtz
marketingrl tant. Tellman ezek utn a klnbz hvsok, interjk s
trningek utn velem elhozakodott – kicsi programokkal, amik a
futtz marketing klnbz rszeit rjk le – ezeket sszeraktuk, s
elneveztk futtz marketing csomagnak, olyan dolgok alapul
vtelvel, amiket hossz idn keresztl tantottam, s vgl
megkaptuk taln a legtfogbb dolgot, ami magba foglalja ezt a sok
be- s kimenetet. Valamint tartalmaz egy csom futtz marketing
eszkzt is.
Szval, beszltem Tellmannel, s azt mondtam: „Nzd, akarok az
embereknek egy extra sztnzst, azrt, hogy ezt tegyk a
programodrt. Csinljuk gy, hogy amikor valaki elkezd egy ingyen
prbt ma, csak annyit kelljen tennik, hogy kldenek egy e-mailt
valakinek a cgnl, s lerjk, hogy elkezdtk a 7 napos prbaidt,
majd elrhetv tesszk nekik a futtz marketing csomagot ingyen.”
Szval ezt figyeld, bemehetsz, elkezdheted a prbaidt, megkapod az
ingyen futtz marketing csomagot, nhny nap utn lemondasz a
prbaidrl, s mindez megmarad neked anlkl, hogy egy fillrt
kiadtl volna. Tulajdonkppen azt mondom, hzz le, de tudom, hogy
nem ez a szndka a vonalban lev sok j embernek.
De csak azt mondom, azrt raktuk gy fel neked, hogy nevetsgesen
knny legyen szmodra, mert odaadjuk neked mindezt a nagy

 

A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG